Ulubieńcy maja

Catrice Camouflage, korektor w płynie
cena: +/- 15 zł






Produkt należy do bardzo popularnych na youtube i nic dziwnego bo jest świetny. Korektora używam zamiast podkładu i sprawdza się o wiele lepiej niż wszystkie podkłady które miałam dotychczas. Jest lekki ale dobrze kryjący, fajnie stapia się ze skórą dając naturalny wygląd. Lekko oksyduję ale myślę że można mu to wybaczyć. ;)

Maybelline, Color Tattoo
cena: +/- 25 zł




Cień do powiek, który może u wielu osób sprawdzić się również do brwi. Pigmentacja w pełni zadowalająca, bardzo podoba mi się konsystencja, która jest kremowo - żelowa. Myślę, że będzie dobry też do kresek, dlatego mam w planach kupienie czarnego na najbliższej promocji. 


Maybelline New York Color Sensational Lipstick
cena: +/- 25 zł



Pomadka ma bardzo intensywny kolor, długo się utrzymuje na ustach i ładnie się ściera. Czasami mam wrażenie że wrzyna się w usta. Nie podkreśla suchych skórek i ma aksamitne wykończenie. 

Bell, Glam Wear 
cena: +/- 13 zł




Błyszczyk ma świetny kolor, często nakładam go na ciemniejsze pomadki z którymi ładnie współgra.
Lekko nawilża usta a jego konsystencja jest jak najbardziej na plus.

 Pędzel For Your Beauty do pudru
cena: +/- 20 zł


Według mnie to jeden z lepszych tańszych pędzli. Włosie nie wypada, dobrze sprawdza się do pudru. Stosowałam go nawet do nakładania podkładu i też dobrze sobie poradził. Produkt bardzo dobry dla osób początkujących z makijażem. :)
Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty