Lakiery hybrydowe

Hej wszystkim :)
W  dzisiejszym poście chcę opisać swój niedawny zakup. Mianowicie są to lakiery hybrydowe, nie jestem pewna jaka to firma, jedyne co na nich pisze to artLak.

Skusiłam się na nie, ponieważ były tanie. Wiedziałam, że buteleczki są małe ale nie sadziłam, ze część lakierów będzie do połowy pusta! Do tego gdy pomalowałam  nimi paznokcie (baza i top też tej samej firmy) podczas gniecenia ciasta do pizzy odpadł mi cały lakier z niektórych paznokci. Odpryskiwały jak zwykłe lakiery, na początku myślałam, że może to przez brak umiejętności jednak nie tylko mi się taka sytuacja przytrafiła. Zapomniałam wspomnieć, że sama przesyłka tez nie była zadowalająca aceton był rozlany, kopytka, które również zamawiałam miały roztopione rączki. Niestety to nie wszystko buteleczki są tak źle wyprofilowane, że gdy się je położy wylewa się lakier. Niedługo po wysłaniu zamówienia przyszedł mi sms, iż przesyłka została wysłana po czym czekałam 5 dni a jej jeszcze nie było, dopiero gdy tam zadzwoniłam Pan poinformował mnie, że niedługo ją wyśle. Mimo tego, że kolory lakierów są bardzo ładne oraz dwie warstwy wystarczą aby pokryć płytkę paznokcia, a cena jest atrakcyjna, to uważam, że lepiej zapłacić więcej niż męczyć się z czymś takim.

Komentarze

Popularne posty