Lakiery Pablo Color Extra Long Lasting

Cześć :)

 Dzisiaj tak jak poprzednio poruszę temat paznokci. W ostatnim poście Mila opowiedziała wam o lakierach hybrydowych, ja jednak muszę przyznać że hybrydy nie są dla mnie przynajmniej jak na razie ;)
Więc chciałam pokazać wam moją ulubioną firme lakierów czyli Pablo Color.


Firma nie jest popularna, nie znajdziecie jej w drogeriach ja te maleństwa dorwałam w zwykłym sklepie spożywczo-przemysłowym za około 4 zł, cena jest śmieszna biorąc pod uwagę jakość lakierów.
Pierwszy lakier kupiłam ze względu na kolor nie sądziłam że tak dobrze się sprawdzi, ich ilość w moim domu stale wzrasta :)
Jeśli chodzi o trwałość lakier spokojnie wytrzymuje na moich paznokciach tydzień, lakier ma fajny pędzelek, a dwie warstwy dają idealne krycie. Według producenta jest on szybko schnący z czym nie do końca mogę się zgodzić, jednak nie sprawia mi to problemu.



 Tak, więc jeśli natkniecie się kiedyś na lakiery Pablo Color to koniecznie je wypróbujcie, polecam. :)

Komentarze

Popularne posty