Pielęgnacja paznokci

Witajcie! :)

 Dzisiaj chciałam krótko opowiedzieć o moich paznokciach. Obecnie są one bardzo mocne, ale kiedyś miałam często problem z rozdwajającą i łamiącą się płytką. Wszystko zmieniło się kiedy zaczęłam stosować odżywkę Eveline 8w1 jako baze pod lakier. Nie przepadam za malowaniem paznokci, poświęcam im czas tylko raz w tygodniu, więc lakier musi się utrzymać przez całe 7 dni. odżywka pomaga przedłużyć trwałość lakieru co dla mnie jest ogromną zaleta.




 Pokazanie jej w tym poście na pewno nie jest dla nikogo zdziwieniem, według mnie (jak i zapewne wielu z was) jest to najlepsza drogeryjna odżywka. Dużym plusem jest to, że bardzo dobrze wnika w płytkę paznokcia i ją nawilża. Jednak nic nie jest doskonałe i niektóre osoby mogą być na nią uczulone co skutkuje bólem paznokcia.  Przyczyną jest formaldehyd, który utwardza płytkę jest on substancją alergenną i może powodować uczulenie.
 Fajnym sposobem na wzmocnienie paznokci i poprawę skórek jest olej rycynowy. Ma on wiele zastosowań, dobrze sprawdza się nie tylko na paznokciach ale też na rzęsach, brwiach jak i przy olejowaniu włosów, a możecie go dostać w każdej aptece za kilka złotych. 


Aktualnie moje paznokcie wyglądają tak :)




 Skoro już wspomniałam o skórkach to często nakładam na nie balsam do ust. Głównie przed malowaniem paznokci, na wypadek gdybym najechała na nie lakierem, dzięki balsamowi mogę błyskawicznie usunąć go wykałaczką. :)
 To tyle jeśli chodzi o moją pielęgnacje. Mam nadzieje że post będzie dla was pomocny. :)

Komentarze

Popularne posty